آشنایی با منبع اگزوز برقی

اگزوزخودرومشهد عرضه کننده انواع کیت اگزوز برقی و قطعات اسپرتی خودرو می باشد.

برای آشنایی با انواع منبع اگزوز برقی میتوانید کلیپ زیر را تماشا کنید. یکی از علایق ماشین باز ها که اتومبیل خود را اسپرت میکنند، شنیدن صداهای مختلف از اگزوز است. یعنی دیگر دوست ندارند که به یک صدا اکتفا کنند و هر بار دوست دارند صدایی خاص از اگزوز ماشین‌شان بشوند. به همین دلیل، کیت ریموت‌دار اگزوز راهی بازار شده. با استفاده از این کیت، شما بعد از نصب آن، می‌توانید هر دفعه یکدکمه را زده و صدای خروجی اگزوزتان را عوض کنید. اتفاقا استقبال خوبی هم از این آپشن شده است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول و مشاهده تصاویر  کلیک کنید.

در خودرو عمل خروج گاز حاصل از احتراق موتور به عهده اگزوز است. با طراحی قوی تر و کارامد تر در اگزوز خروج گاز حاصل از احتراق داخلی موتور بهتر و راحت تر صورت میگیرد. و در نتیجه قدرت موتور افزایش می یابد. علاقمندان به تیونیگ خودرو، استفاده از کیت برقی اگزوز را روشی موثر می دانند.

یکی از اقداماتی که افراد برای تیونینگ خودرو انجام می دهند، نصب کیت اگزوز است تا حجم خروجی دود را کنترل کنند. اگزوز خودروی مشهد عرضه کننده انواع محصولات اسپرت می باشد، و منبع اگزوز دولول ریموت دار یکی از اگزوزهای برقی ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. این منبع دارای ریموت کنترل دریچه خروجی می باشد که بوسیله آن می توان صدای خروجی اگزوز را به دلخواه تغییر داد.

زمانی که صدای بم، اسپرتی و غرش اتومبیل را خواستار باشیم؛ بایستی دریچه را کاملا باز کنید و از صدای زیبای آن لذت ببرید، و در مواقعی که می خواهید صدای خودرو آرام باشد کافیست دریچه خودرو را با ریموت ببندید.

برای آشنایی با انواع منبع اگزوز برقی میتوانید ویدئو زیر را تماشا کنید.