انواع لوله فلکسیبل (حصیری )

اگزوز خودرو مشهد واردکننده انواع حصیری (فلکسیبل) می باشد.

 

سیستم اگزوز یک جزء پیچیده از خودرو است که از محفظه‌های احتراق موتور شروع می‌شود و در امتداد سینی قرار گرفته است.تنها قسمت قابل مشاهده سیستم لوله انتهایی در عقب خودرو است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول و مشاهده تصاویر حصیری (فلکسیبل ) های وارداتی کلیک کنید.

سیستم اگزوز خودرو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است، شامل:

منیفولد خروجی: این قسمت مستقیم از خود موتور به لوله های رابط متصل می شود و در خودروهایی که شکل موتور آنها v است هر دو طرف و در خودروهایی که موتور آنها به صورت خطی می باشد در یک طرف اتومبیل قرار دارد و گاز های خطرناک را از موتور خارج می کند.

 

لوله های رابط:این لوله های مونوفیل، لوله اگزوز ، حصیری (فلکسیبل) می باشند که منبع لوله اگزوز و خروجی لوله اگزوز را به هم متصل می کنند. این لوله ها می بایست از جنس بسیار خوب باشند و استاندارد های متفاوت را بگذرانند.

 

کاتالیست: این قسمت وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد و وظیفه آن گرفتن آلاینده ها می باشد. گاز های خروجی خطرناک موتور اتومبیل دارای کربن مونوکسید، هیدروکربن و اکسیدهای نیتروژن هستند و این قطعه این آلاینده ها را تا 90 درصد میگیرد و سپس خارج میکند تا محیط زیست آسیب نبیند.

 

منبع اگزوز: این قسمت وظیفه دارد تا صدا های تولید شده از گاز ها را خفه کند و به آن خفه کن هم گفته می شود. اگر این قسمت وجود نداشت صدای تولید شده از اتومبیل بسیار ناهنجار می بود.

از جمله مهم ترین وظایف حصیری خنثی کردن ضربات وارده ناشی از لرزش موتور به سیستم اگزوز خودرو می باشد.

فلکسیبل(حصیری) دارای انواع گوناگونی می باشد، از آن جمله فلکسیبل های سه لایه، فلکسیبل های اینترلاک و… . حصیری وارداتی ساخته شده از متریال با کیفیت و مطابق با نقشه استاندار موتور خودرو ساخته می شود.

تصویر زیر نمایی از حصیری سه لایه وادراتی را نشان می دهد.